Basketmatchen numero 2

JAG GJORDE MÅÅÅL!!!! mitt första basketmål på en riktig match, strumpa och allt! woooop! Var feeett stolt efteråt haha. Vi hade inte Peio som tränare på den här matchen utan vi hade en annan som har varit på våra träningar några gånger, han är så stört bra på grund av att han är mycket bättre på att ge kritik. Asså åt båda hållen! Han sa liksom bra när jag gjorde nått bra och rättade mig när jag gjorde nått fel. Det var så mycket enklare då + att man blir ju så sjukt mycket mer taggad när man får lite beröm! Han tyckte jag var fett duktig (a) haha
 
Här är vi påväg! Wooop
 

Kommentarer
Postat av: Sopa Hadenius

Haha åh grattis!

2012-10-08 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0