idag

Idag har varit bra, MEN, DAAAAAAAAAAAAAAMP har jag på min engelskalärare, jag kan inte sätta fingret på det, men hon är bara helt sjukt störande! Ska komma på bättre bevis men asså när jag gick hem efter engelskan idag gick jag hela vägen och tänkte på hur mycket jag ogillade den kvinnan! gaaah!
En till grej som var lite lagom irriterande, innan vi gick imorse tänkte jag på att bea såg ovanligt fixad ut, några minuter senare "nämner" hon att vi ska ta foto idag, alltså inte hela klassen utan bara enskilda. Nej men tack bea, du kunde inte ha sagt det TIDIGARE!? Så gick jag där fulare än vanligt medan hon hade stått och fixat sig hela morgonen? morrrrrrrrrrr nu blev jag till och med ännu fulare än vad jag brukar bli på såna! 
 

Kommentarer
Postat av: Mippis

Ååååh jag vill ha ett foto!!!! :D

2012-10-09 @ 05:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0