kläder

ikväll när jag gick hem gick jag förbi en bar, utanför står en ett gng medelålderskillar och jag tänkte berätta vad en av dem hade på sig. En gul/svart-randig tröja och gula byxor.
 
?!?!?!??!?!
 
LOOOOOOOL
Kan någon säga mig; vad tänkte den här mannen? 
Nej tyvärr humlan vi säljer vodka med honung här. GÅ HEM.
 
Det är också så typiskt spanien på nått sätt att alltid försöka matcha kläderna, om de har ett par röda skor så är det super om de hittar en röd tröja, eller om de har ett par lila jeans så har de också en lila skarf. Alltid verkligen! 
 
Typ i klass med detta: 
 

Kommentarer
Postat av: Mippis

Hahahhaahah sa ju att modet inte var det bästa , hahahah !!

2012-10-04 @ 06:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0