kluring

Jag fattar verkligen inte en sak.. min skola har en smartboard i vartenda klassrum, som jag dock inte sett dem använda mer än en gång vilket var i aulan men iaf, en smartboard är för er som inte vet som en whiteboard-tavla fast det är också som en dator med touch-skärm och man kan spara det man har skrivit på den och typ använda händerna och blabla. Som ni kanske förstår är dessa inte billiga och det säger ju lite om skolans inkomst.. skulle man kunna tro... 
SERÖST DAMPAR
skolan har råd med alla dom men inte att sätta upp speglar inne på toaletten eller skaffa lås till toabås-dörrarna?!?!?!? WTF!? som ni märker är jag lite besvärad psykiskt över detta.. om ni kollar på videoblogg 4 kan ni höra om min toaincident... 
Men helt seriöst nu, jag fattar verkligen inte vad som är problemet?! Människor har rätt till speglar och privatess när de är på toa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0