Ouups

Såååå pinsamt idag, efter tekniklektionen kom läraren fram till mig och började snacka (jag fattade ingenting) och tillslut sa han nått med att han pratade mycket och att vi inte gjorde så mycket praktiska grejer.. TRODDE JAG..
Så jag stod där och nickade som en fåne och bah "si, si" och var jättenöjd för att konversationen var över när Marina blir jättestressad och bah "nej nej asså hon förstår inte" Och då tittar jag på läraren igen som då ser skitarg ut! Gulp.. Jag får sekunderna senare reda på att han har frågat mig "Pratar jag mycket strunt" Och jag svarade "Ja." och han hade tagit illa upp.. Bra Lina, jävlar vad du sätter dig i bra situationer. Blir härmed hatad av denna lärare för resten av året. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeey
 
Oupss..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mippis

Men VA?! Varför frågade han ens det??!?!

2012-10-11 @ 05:52:16
Postat av: Din största kärlek och du vet precis vem detta är...

HAHAHAHAHAHHA!

2012-10-13 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0