uuuunibrow!

The land of the unibrows.. Haha nej men bara en grej jag kommit att tänka på, barn som är i den åldern att de precis börjat skolan, har ofta unibrows här! Seriöst, små flickor med unibrows som jag har sett här i spanien är för många för att kunna räkna på två händer. Det är verkligen liksom "Before pincetten was founded!" Jag säger ABSOLUT inte att jag tycker att de ska börja noppa! Det är inte det jag menar och jag tycker verkligen inte att man ska tänka på sånt i den åldern, jag tycker bara att det är roligt. Ens dag blir direkt förgylld när man kollar ner och möts utav unibrows. True.
 

Kommentarer
Postat av: Mippis

Hahahha så standard spanien! (Varje gång jag ska skriva mippis som namn när jag kommenterar så blir det loppis, hehe)

2012-10-05 @ 05:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0