Vatten

I sverige och på våra träningar där har jag aldrig stött på en tränare som inte tycker att det är viktigt att dricka vatten under tiden man tränar. I Spanien tog det inte lång tid att finna det! Peio (tränaren, rektorn, mentorn, idrottsläraren) tycket tydligen inte det! Under 1 och en halv timmas träning, får vi inte dricka en enda gång! HELT SJUKT! 
Och för mig som svettas lika mycket som hela spanska basketlandslaget tillsammans är det lite otursamt! Och i Spanien är det ju liksom varmare + torrare luft också vilket gör träningarna näst intill outhärdliga! Så jag springer omkring i 1,5 timmar med dunkande huvudvärk bara för att jag inte får dricka och sen efter träningarna dricker jag så mycket att jag får ont i magen istället. Som sagt. Mycket otursamt.
 
Det här är den ungefärliga mängden jag dricker efter en träning
 

Kommentarer
Postat av: Mippis

Hahahha han är ju dum i huvudet!!!

2012-10-05 @ 05:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0