bild

Hehe jag har ju inte riktigt orkat ta så mycket bilder på saker och ting här (ska bli bättre jag lovar!) men australiensaren är bra! :)
 
 
Här ser ni gänget jag "kökade" med i fredags! Eller halva bara två av killarna ville vara med så de andra sitter bakom :)
 
Om ni hittar mig så ser ni också tjejen med randig tröja under mig och tjejen med vit tröja över mig, de är de två tjejerna jag har bondat bäst med hittils. Tjejen med väldigt rosa tröja är bea och det är min värdsyster. killen med blå tröja är pablo och han är fett snygg!! hon som sitter längst till vänster med slitna jeans är australiensaren :) 
 
Nu vet ni lite om vilka jag hänger med efter en vecka :) 

Kommentarer
Postat av: Mippis

Fan va najs att få se dina buddies!! Jag längtar tills jag får träffa dem :D

2012-09-16 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0