blind

Hahaha så sjukt kul imorse, skulle precis gå in på toan för att sätta i mina linser när bea ropar nerifrån att vi skulle gå, så stoppar dem i fickan och springer ner. (blind)
Hela vägen till skolan försöker jag lista ut ett sett att stoppa i linserna i ögonen samtidigt som vi går utan att hon och en tjej vi går med (maria) ska märka. listar ut att nej, det går inte! Asså innan skolan börjar står man utanför sen öppnar de dörrarna och då börjar lektionen direkt och sen har vi inte rast förrän tre lektioner senare. Jag tänker att jag säkert klarar de första lektionerna utan men så fort han börjar skiva så inser jag mitt misstag, jag såg nada.. det slutade med att jag under genomgången smygstoppade in linserna i ögonen utan att nån märkte! hahahahaha vilket äventyr det var! De kom typ fel hela tiden så jag satt typ och grät som en baby för att ögonen tårades så mycket! tur att ingen tittade åt mitt håll! ;)

Kommentarer
Postat av: Mippis

Havahahhahahah dog precis

2012-09-18 @ 18:55:38
Postat av: Soffan

Ahhahahahahahah

2012-09-24 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0