dagen idag

Kom hem från skolan för ett tag sen! Idag har också varit bra förutom att jag fattar NADA. men på engelskalektionen.. asså fan va jag ägde! Spanjorer är inte bra på engelska. punkt. Jag var liksom bättre än läraren, och eleverna kunde liksom inte säga nått. Inte konstigt att ingen har pratat med mig vad jag tyckte, det är nu bevisat att de inte kunde säga mig nått. 
 
Vi hade "spanska" lektion idag också, så som vi har svenska lektion. Det var grymt för läraren i det ämnet är nämligen också min kontaktperson här i spanien! (den som håller extra koll på mig, som jag kan fråga saker, och har kontakt med min organisation i sverige) Hon var hur snäll som helst och berättade att för mig skulle inte hennes lektioner se ut som för de andra, och så gav hon mig ett träningshäfte som handlade om spansk grammatik (på min nivå).
BINGO! Hur bra som helst! och fett värt för mig! så alltså när de andra läser spansk litteraturhistoria och sånt skit så kan jag få plugga lite spanska! :)
 
juste, en annan grej som är lite kul, varje lärare, i varje ämne, har innan lektionen börjat sagt nått roligt om mig som jag inte fattar så att hela klassen skrattar. Nej men gör så bara, sparka den som ligger! fuckfaces..
 



hehe lite ego pics som visar hur glad jag var när jag kom hem från skolan :)

Kommentarer
Postat av: Mippis

Ååååh va bra med spanskalektionerna!!!!

Snygg du är älskling

2012-09-15 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0