drömmar

hahah är lite happy :) Om ni sett min videoblogg nr 3 så nämner jag i den att jag mindes min dröm och att jag var fett glad för det skulle bevisa att jag hade bra hjärnkapacitet :) De två senaste nätterna har jag också kommit ihåg drömmar!!! WOOOOPWOOOP! 
 
Hah igår natt vaknade jag av att jag var helt stört törstig men pallade inte gå upp så jag somnade om, då drömde jag att jag gick in på toan och där stod en typ halvmeter stor vattenflaska full med vatten som jag tog in på mitt rum, skulle precis börja klunka när jag vaknade och fortfarnade var svintörstig.. -.- 
 
Och inatt drömde jag att jag var typ fotbollsproffs och att jag gjorde det avgörande målet i nån asstor tunering eller nått haha 
 
fett lol
 
Men ändå! Jag mindes dem!! Nu har det liksom varit typ 3 nätter i rad!? vad händer? Kan det vara så att lina blumes hjärnceller början vakna till liv? OMG jag känner det! jag kommer vara ett fett smartass en dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mippis

De tre sista bilderna känner jag igen <3

2012-09-30 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0