Duktig flicka är jag!

JAG HAR TAGIT JÄTTEMYCKET BILDER! hehehe
 
nu ska jag visa vad jag gjort denna eftermiddag/kväll :)
 
vi började med att sätta oss i bilen! hehe
Sen gick vi till ett museum om människans evolution. kul.
hehe ego-pic bakom en pelare inne på museet ;)
En guidad tur om Charles Darwins upptäckter på spanska! jag lärde mig jäääääättemycket.. -.-
Mina trevliga värd-päron :)
Påväg till katedralen! (en väldigt fin gång men det var svårt att gå och fota samtidigt hehe)
tog en fika på vägen också! Det är äkta varm choklad och de där friterade sockersakerna skulle man doppa i! Seriöst! Matorgasm på den! HUR GOTT SOM HELST!
KATEDRALEN!! :)
tydligen är mina värd-föräldrar också gifta här! :) 
 
Det var allt! :D puuuss




Kommentarer
Postat av: Mippis

Får matorgasm bara av att se den där bilden...

2012-09-17 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0