fml imorgon

Jag kommer vara död imorgon bara så ni vet (träningsvärksyndrom), om de undrar vill jag bli begravd på Lidingö. 
 
 
Asså jag döööööööööööör hur jobbig den där träningen var! Han är i princip värre än pär och kicki (fd tränarna för handbollen hemma). Vi sprang hela tiden!! Jag tänkte liksom att jag åminstånde skulle få visa upp mina talanger i styrka men nej.. 
 
+ att det r min första träning på 3 månader pga min lilla hästolycka och axeln.
när jag tänker efter, LOL att jag skyller på det. Ärligt, 1,5 månader är pga axeln och 1,5 månaderna innan är endast för min extrema lathet. 
 
Basket är fett svårt! Speciellt när man är den enda som inte spelat typ hela sitt liv...... men ändå fett värt! Alla lagsporter är som att få ett VIP-pass till kompisar. Blev bjuden på min första fest här i spanien exemplet ;) efter 5 dagar like a bossss
 
En "efter-bild" bara för att jag älskar er
 
 

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hahaha bästa på länge! Värre än Kicki och Pär? Jag lider med dig...

2012-09-24 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0