Första dagen som utstött!

Haha rubriken är kanske lite att överdriva, men hur som helst så har jag nu officiellt klarat mig igenom 1 halv skoldag! Det gick faktiskt bra! Folk är fett snälla och hjälpte ganska mycket :) många av lärarna pratar då INTE engelska... wehåå
Dagen började dock fett kaos. Jag gick upp fett tidigt för att kunna fixa mig ordentligt för första dagen, vi började halv 11, det dröjer typ en kvart att gå till skolan, och jag gick upp typ 8:20, alltså hade jag minst 1 h och 40 minuter på mig att äta och duscha osv. Jag tar det fett lungt (hade ju gott om tid). När klockan är halv 10, står jag i badrummet, med mjukisbyxor, håret i en bulle på huvet, bara hunnit ta på mig foundation (dvs, jag var blek som  ett lik i ansiktet för min foundation använder jag bara på vintern egentligen så den är fett ljus, men nu var det ju första dagen så nu ville jag också ha det!) 
Mitt i min rofyllda smiksession ropar beatriz nerifrån och säger nått på spanska, vad va det hon så? Jo, det ska jag tala om för er. HON SÄGER ATT VI SKA GÅ NU!? jag fick typ panik så det ända jag gjorde var att ta lite mascara och fylla i ögonbrynen, byta byxor, ta skorna i handen och springa ner. Asså jag tror inte ni förstår hur för jävlig jag såg ut. Och varför skulle vi gå så tidigt? JAG VET FORTFARANDE INTE. Aja men jag fick ju lite kompisar idag i alla fall och med tanke på hur jag såg ut måste jag ju alltså ha gjort något bra för att förtjäna det ;)
juste, den snygga rektorn/baskettränaren är också min mentor! hehe lustiga småstäder det här..
 
 
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0