Hola Spanien

hej på er som möjligtvis kommer läsa min blogg en gång och aldrig mer! Tänkte använda den här bloggen för att skriva lite om vad som händer i mitt liv här i spanien.
idag är det dag 3 av hur många som helst och jag är fortfarande kompislös och kan inte prata med någon. igår åkte vi till nån strand och hängde lite där men annars har vi inte gjort så mycket.
min "syrra" här nere kom in i mitt rum för ett tag sen och sa att vi skulle gå någonstans om en stund, men vart fattar jag inte.. 
de i familjen driver typ om mig när jag inte fattar vad de säger till mig men vad de inte verkar förstå är att jag fattar när de skrattar och pratar om mig eller inte.. lol
Aja kan inte säga att det skadar mig så mycket, än så länge pratar de åtmindstånde fortfarnade med mig ;)
 
nu tror jag att vi ska gå snart så
 
hasta luego
Det betyder ses senare tror jag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0