igår

 har jag vaknat! Mår faktiskt helt ok, THANK GOD!

Igår var som sagt awesome! Det började med att jag typ mitt på dagen smsade Angelica och frågade vad man skulle ha på sig, liksom jeans och snygg top eller klänning. Svaret jag fick var typ:

KLÄNNING!! Och mycket smink! Och klackskor! 

klackskor.. in my assssssss
Jag är liksom ganska lagom mycket längre än alla andra redan känner jag.

Men det andra blev det, så måste erkänna, tog några halvtimmar det här. Sen drog vi till Elena som fyllde år i onsdags! Hos henne blev det tapas och gaaaaaanska mycket förkrök. Spanjorer vet hur man super alltså! Vid typ 12 började vi röja på klubbarna i byn där vi träffade typ alla byns ungdomar och så blev det att festa där också. Sjukt lyckad kväll som slutade vid halv 4 då bea ville hem. Hahaha, måste erkänna, är ganska poppis här nu.. hehe


Hehe en kvällens outfit bild, don't judge!

Här är två bilder som togs under kvällen, det finns massa mer på deras liknande "facebook" som de använder men jag kan typ inte spara fler bilder.. oklart..det kommer nog sen, det här är i alla fall jag, Carmen och Enrique.
Jag och mina sötisar Angelica och Vane <3 assköna!
Två bilder på min sminkning också bara för att ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mippis

När jag kommer ner dit så måste vi festa som faaaaan!! ÅH VAD AVIS JAG ÄÄÄÄÄR!!!!!

Svar: SOM FAAAAAN!!! :D
Blume

2012-09-23 @ 16:00:57
Postat av: Soffan

Du är så snygg, inte konstigt att dom tycker om dig! Du kan bara sitta tyst och le och boysen kommer flockas

2012-09-24 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0