lol

haha måste bara klaga på mig själv lite, upptäckte igår att jag var tvungen att tvätta håret men var helt enkelt tooooo slö för att palla duscha håret också! (döm inte) 
Men så kom jag på den smarta idén att om jag gör nån sorts fläta i luggen så syns det inte att det är fettigt, braaaa idé, tills jag upptäckte imorse, 30 sekunder innan vi ska gå.. att Lina Blume ska inte ha luggflätor. Först va den ful (jag hade ju gjort den själv), jag såg typ 3 år yngre ut och om man kollade på helheten så såg det helt enkelt inte bra ut! Kanske därför jag vart sjuk, det var gud som ville varna mig och få mig hem innan hela byn sett mig! En reminder om att ALLTID tvätta håret om det behövs även om det tar av din sovtid!
 
 
haha lol att jag ens försökte se söt ut på bilden, tjej som har legat i sängen hela dagen ska inte vara med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0