Ska bli bättre!

Okej har inte bloggat på ett tag nu och eftersom att mippis trodde jag dött så tänker jag härmed återuppta bloggandet utav säkerhetsskäl! ;)
 
Mycket har hänt sen jag bloggade sist, jag skrev till och med upp allt jag skulle blogga om på min handled eftersom att jag visste att jag skulle glömma det annars. Och vad gör jag sen? jo, jag duschar x antal gånger och texten försvann..
 
Så, nu blir det bara bloggat om igår för det är endast så långt mitt guldfiskminne håller! :)
 
Skolan gick bra! Hade typ fett mycket att göra och hade skitit i matteläxan så det blev att kämpa som fan den dagen :) Men den tog slut finally. Efter skolan gick vi hem och var hemma i ett litet tag sen så blev det att åka och shoppa! hehe 
Bilder på vad jag köpte kommer säkert upp sen, var bara en tröja och en keps :)
 
sen åkte vi och hämtade Beas bror på tågstationen som ska spendera helgen hemma, (vanligtvis gör han det i madrid eftersom att han studerar där) 

Han är ett år äldre än mig och typ lite söt.. hehe. Asså jag trodde inte det eftersom att han inte hade sett bra ut på familjefotot jag fick när jag först fick reda på min familia.. Men än en gång behöver ni inte oroa er! Tänker inte införa incest i Spanien.
 
 
Startade den här igår, lite sorgligt jag vet men det är på nått sätt ändå fett bra så jag har koll på tiden :) Idag r det ju tvåveckors milstolpen så alltså har 14 av 294 dagar gått :) wehåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0