skola.. yeey..

Idag gick vi till skolan första gången! Fast det var bara för att prata med lite lärare och hämta böcker. Det var fett stelt för alla tycker att man är typ dum i huvudet när man inte fattar vad de säger, alltså blir jag deras supermongo.. Men det var ändå kul att se och snacka med lite nya människor, vi träffade också en av Beatriz kompisar som gick med oss ett tag, hon var väl också snäll, tror jag.. Jag skulle ju liksom inte fatta om de sa nått elakt om mig haha. 
Vi snackade med rektorn också, han var typ ganska snygg.. hehe 
men nej ni behöver inte oroa er! Ska inte orra för bra betyg ;) 
Vi hämtade också mina böcker som jag sa, för allt, 230,60 €... SAY WHAAT!? hur mycket kan ett par böcker kosta liksom?! det där är ju typ 2300 spänn.. Aja tur att pappa betalar hehe ;)
skolan börjar på riktigt på torsdag tydligen (trodde det var idag)
 
Hoppas ni har det bra i sverige! pussss
 


Såhär glad var jag imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0